It wont beat again

Jag visste inte vad jag skulle göra med mina sista timmar av lovet,
så jag låg uppe i den mysiga soffan och tittade på fyra avsnitt av House.
När Julia väl ringde pratade vi jättelänge, men jag hade egentligen ingen lust.
Hade liksom ingenting att säga.
(Fast internskämt är det bästa som finns!
Jag: Vet du, jag gjorde ett parkettgolv!
Julia: Gjorde du? Igen?
Typ som när Elliot ska förklara för sin nya kille Sean att hon och JD är cool fast att de har haft ett förhållande, och JD ringer till hennes telefonsvarare och låtsas vara Elliots faster Sally, för alla som sett tredje säsongen av Scrubs).
Imorgon ska vi iaf träffas. Julia och jag alltså. (Fast jag hade hellre träffat Zach Braff. Han är dessutom snyggare. Men säg ingenting till Julia).
Tänkte åka in till stan och leta efter David Bowie-t-shirts. Om inte annat kanske Andie köper en till mig. Henne ska jag också träffa, fast på onsdag. Jag älskar att ha planer.
Nu borde jag gå och lägga mig för att orka upp imorgon,
men jag orkar inte.
I'm too tired to go to sleep.
Jag lyssnade på Motion city soundtrack jättemycket idag. De är så bra. Men egentligen borde jag bara lyssna på Bob Dylan. Får se om jag hittar någon billig skiva med honom inne i stan imorgon.
Äh, fan, nu är jag så där trött att allting blir jättejättejobbigt. Jag måste sova. Annars kommer jag bara börja gråta. Och det vore ju dumt.
(Jag orkar inte Jag orkar inte Jag orkar inte)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag vet inte om jag kan säga något speciellt om inlägget, jag är nog för trött för det...

Men det är härligt att du är tillbaka i alla fall! :)

2007-11-05 @ 00:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback