Jag älskar listor

Jag fyller faktiskt år idag, så jag snor en lista från My.

One three hill eller O.C:
Inget!
Ute- eller hemmakväll: Hemmakvällar.
sex eller mys: Mys
Salt eller sött: Båda?
lyx eller budget: Budget, tror jag
sommar eller vinter: Vinter
När är du Född: Idag för sjutton år sen
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Ganska mycket lika som jag har på mig olediga dagar. Gillar inte 'myskläder'
Favoritresturang: Ingen speciell, besöker inte restauranger så ofta
Favoritfilm: Massor! Royal Tenenbaums och Adams äpplen
Födelseort: Falun
Smeknamn: Jag hatar smeknamn. Så vida de inte är väldigt personliga.
Favoritfärg: Orange
Drömtjej:  Valerie och Regina Spektor
Har du varit kär: Ja, se ovan
Favoritlåt: Dancing queen - Laakso
Maträtt: Vet inte riktigt...
Tycker inte om: Trappor. Trafik. Folkmängder. Jag kan fortsätta länge.
Senaste sjukhusvistelse: Jag var hos läkaren igår, men jag har aldrig legat på sjukhus
Favoritdricka: Fläderdricka
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Typ vita..
Vad gör du när du är uttråkad: Stirrar in i väggen och lyssnar på musik, möjligtvis ringer till Anton..
Missbruk: Lypsyl, mobilen, Laakso...
Vän som bor längst från dig: Sarah gissar jag på
Vad retar du dig mest på: Jag retar mig på det mesta
Läggdags: När jag är trött? Inte allt för sent
Husdjur: Mio <3
Skostorlek: 39 för det mesta
Syskon: Ja
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Är inte så insatt i välgörenhetsorganisationer. (Långt ord!)
Vilket är det vackraste ordet: Det vågar inte jag skriva
Är du Internetberoende: Ganska
Gillar du snö: Ja!
När köpte du något åt dig själv sist: Igår. Massor av saker.
Vilken är din bästa egenskap: Det får man nog fråga någon mer objektiv människa om
Vilken film såg du på bio senast: Jag tror att det var Spider-man 3, men jag minns inte
Favoritgodis: Choklad
Studier eller jobb: Praktik? Blir snart studier.
Bästa kompis: Nej

Kommentarer
Postat av: fattige riddaren

Grattis!

2007-11-28 @ 01:30:22
Postat av: Pim

Usch vad seg och elak jag känner mig .__.
Grattis Jordan :)

2007-11-30 @ 20:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback