Norrköping.

"
Jag kan göra pasta med mögelostsås när du fyller år.
Och så ska vi göra tårta,
och titta på Quentin Tarantino-filmer
och röka cigaretter. Det blir bra.
"
Anton får mig att andas normalt igen.

Nu mår jag jättedåligt.
Dels av okänd orsak,
dels för att jag har sett på Filip och Fredrik,
och dels för att Julia ringde till mig i ett hemskt tillstånd.
Så lyssnar jag på Västerbron och vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag behöver sova, men jag klarar inte av det, och dessutom måste Julia höra av sig igen,
jag vet inte om hon la på, eller om samtalet bröts av någon annan anledning, det kvittar egentligen.


Remember how cool we felt

behind the corners smoking cigarettes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback