Patetiskt.

Jag håller på att bli galen, och Julia envisas med att inte svara på mina SMS.
Främst beror min sinnesförvirring på att det har börjat en ny tjej här, hon heter Gunilla, alla i hela världen verkar heta Gunilla, och hon måste lära sig alla saker från grunden. Det betyder att hon tar all Anders tid. Är det viktigt att hon gör det just nu? När han har pass och borde prata med mig för att rädda min dag, han skulle ju bli min räddare idag. Helpatetiskt att bli besatt av någon annan. Lyd mitt råd och bli aldrig det, kära ni.
Idag gick jag upp i tid för att stryka min Gina Tricot-klänning, jag älskar den klänningen,
och Ethel sa att jag ser ut som Pippi Långstrump, och som vanligt vet jag inte hur jag ska tolka det. Siw i bildarkivet sa som vanligt att hon blir glad av mina kläder.
Det har kännts som en bra dag tills nu, efter fikat, men jag ska försöka att få en bra uppfattning av den här Gunilla iallafall, hon verkar ganska trevlig, väldigt självsäker, och sådant främjar jag ju, som princip.
Det finns en massa böcker som ska tillbaka till sina hyllor, jag får låta det bli terapi,
och sedan får jag dricka massor av varm choklad.

Kommentarer
Postat av: Andiee

Det kanske känns patetiskt att bli besatt av någon, men ibland behöver man någon att typ.. se upp till?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback