Pray to God he hears you

Jag satt med Mio ganska länge i hallen idag.
Jag behövde någon problemfri.
Jag behövde någons hjärtslag.
Jag började sakna Anton idag,
så otroligt dumt,
saknad är rent livsfarligt.
Jag har börjat göra så extremt dumma saker på senare tid,
jag vet inte vad det är med mig.
Någon ringde in till radioprogrammet och sa att hon ville vara lika smart som Dr. House.
Idag tittade jag på fyra nya avsnitt av säsong två.
Alla mina förebilder är män.
(Utom Helen. Det måste jag låta henne veta.)
Det är hemskt. Egentligen gillar inte jag män.
Jag och Julia ska ha Indiana Jones-kväll, sedan ska vi kasta sand omkring oss och upptäcka broarna.
Nu vill jag bara att Anton ska svara på mina sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback