Puckosömn som aldrig infaller.

Jag visste att jag skulle försova mig när jag vaknade klockan fyra imorse.
I regel när jag vaknar så tidigt, brukar jag vrida mig ett par timmar,
somna om igen ungefär då jag borde gå upp,
och sedan sova ett par timmar.
Jag vaknade halv tio igen,
och visste inte hur jag skulle göra, antingen bara ligga kvar, helst hela dagen, resten av livet,
eller helt enkelt gå upp, göra det jag ska, det jag borde, och rädda mig från dåligt samvete.
Jag bestämde mig för det första, innan jag ändrade mig och gick upp.
Så nu är jag på biblioteket, och känner mig trött och jobbig. Men jag ska snart ha pass med Anders.
Innan dess ska jag äta den sista Risifrutti som Julia köpte igår. Med körsbärssmak!
Ikväll vill jag hem och titta på House. I natt ska jag sova mycket bättre. Och jag måste åka upp och träffa Sarah.
Fick plötslig jätteabstinens. Får se hur jag ska hinna med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback