Var det du som flög över taken i morse?

Idag var jag på biblioteket i en och en halv timme,
innan det blev så synd om mig att jag var tvungen att åka hem.
Tittade på Kenny Starfighter, det är det bästa med att må dåligt, att få en ursäkt att se Kenny.
Tillsammans med koncentrerad värme och ett par tabletter botade han allt det jobbiga.
Jag gav mina nycklar till Joakim i morse, vilket var dumt, men efter ett tag kom han och låste upp den stora huset,
så nu har jag hunnit både duscha och äta och skicka otaliga sms till Julia med Kenny Starfighter-citat.
Snart ska jag åka till Anton,
får se om han kan ge mig alla de där kramarna han avslutade alla sms med igår.
I think I need it.
Han ska i alla fall köpa godis till mig, och sedan ska vi äta färsk pasta och titta på film och ha djupa samtal.
(Förresten sa Siw i bildarkviet att jag var jättesnygg idag, och om jag mått bra hade jag antagligen också tyckt att jag var jättesnygg, för jag har så himla snygga kläder på mig idag. Bara en parantes)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback