Borttappad.

Allting blir mycket bättre, bara man sover på saken.
Igår blev det en extremt dålig kväll,
idag känns det mesta glömt.
Klockan har varit ett här hela dagen.
Jag tycker om att vara här, även om det ibland kan kännas jobbigt att ta sig hit.
Särskilt mycket tycker jag om det nu, kalla dagar, mörka dagar,
det blir en frizon, med ljus och värme.
Man kan höra hemma här. Eller så kan man bara ta en bok och tappa bort sig.
Idag har det varit mycket att göra på förmiddagen, det är bra.
Jag har fått en skåpnyckel, till Tomas gamla skåp.
Jag önskar att han kunde vara här och tycka synd om sig själv och säga något korkat som alla skrattar åt.
Men tiden fortgår utan Tomas, och det kommer gå bra.
Nu ska jag gå och se om Julia har svarat på mitt sms. Gratis sms är det bästa jag vet. Att Julia är skyldig mig en fika är det näst bästa jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback