Day after tomorrow.

Ahh,, jag orkar inte stanna uppe och se Myggan.
Känner mig jättetrött, fast att jag fått sova idag
(gick upp klockan 6, var uppe en halvtimme, gick och la mig igen och sov länge).
Imorgon ska jag bara till Birgitta på behandling, och sedan ska jag hem en snabbis och sedan åker jag och bror till farmor. Ska bli så himla skönt att få bli bortskämd.
Anton ringde mig idag, och även om jag inte riktigt saknat det, kanske mest för att jag har bestämt mig för att inte göra det, så ville jag bara åka hem till honom och äta godis.
Jag tror att det mest handlar om att få känna sig trygg. Det är väl det jag saknar mest just nu.
Så, imorgon, efter behandlingen, ska jag sticka in till biblioteket igen, och säga åt Helen att ta mig tillbaka. Jag behöver nog den tryggheten.
Julia ringde mig också idag. Jag ska låna hem Flying daggers och Crounchin tiger hidden dragon till henne, så hoppas jag att hon blir bättre snart. Men just nu känner jag bara för att lämna mitt vanliga liv bakom mig och åka iväg ett tag. Fyra dagar Dalarna får räcka så länge. Farmor kommer ägna de dagarna till att skämma bort mig, och believe me, I need it.
Jag behöver plocka fram Dimma-blocket och skriva lite, jag har inte skrivit på länge. Jag har inte behövt det. Eller har jag? Jag kanske bara har tagit ut det på andra saker. Som att ligga hemma fyra timmar nerbäddad i soffan och titta på Glappet, eller så.
Nej. Nu ska jag sova. Imorgon blir allt bättre.

Kommentarer
Postat av: RoraaStar

Ja, verkligen .. varför ska det alltid vara så? jag orkar inte ens anstränga mig.. jag hatar allt och alla innan jag ens lärt känna någon .. men vart går du gymnasiet nu då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback