För att inte känna sig hur kass som helst.

Den här dagen har börjat så otroligt dåligt.
Jag behöver bara få ur mig det.
Det var en skolklass här, så alla professionella människor var upptagna med barnen,
och jag fick ta mig an en stackars kille som sökte efter skräckböcker,
och jag skötte det så otroligt dåligt, jag kan nästan inte stå ut med mig själv.
Oproffsigt som fan.
Sedan kom det in en tant som såg ut att kunna gå sönder i vilket ögonblick som helst,
och hon sökte efter deckare, och hon hörde inte vad jag sa, och det blev också helt återvändsgränd
i kommunikationen. Hon förstod inte vad jag sa, och jag förstod inte vad hon sa.
Så vad jag har att vänta mig framöver vill jag inte tänka på. Det är väl bara att ursäkta sig med att jag inte har någon utbildning på ämnet.
Tack ursäkter.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Alla dagar är inte problemfria, man måste tolerera att det blir fel ibland.
Problem varar inte länge, så sikta på morgondagen :)

2007-10-10 @ 15:28:40
Postat av: roraastar

Jag ska också börja folkhögskola .. vart ska du börja? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback