Home

"Be careful what you wish for,
you just might get it all,
you just might get it all."

Det har varit en ganska konstig dag,
jag har känt mig orubbar.
Inte på något bra sätt,
eller, jag vet inte om det är bra eller dåligt, svårt att tolka.
Till exempel hade jag sönder en tallrik idag, inne i köket.
Egentligen borde jag ha tyckt att det var jättejobbigt, det var den förväntade reaktionen,
men det kändes inte alls. Jag slängde skärvorna i soptunnan och sedan var allt över.
Trött är jag också. Inte så där ofantligt trött, typ som jag var igår, bara en slags jobbig trötthet som bor i bakhuvudet och inte vill att jag ska resa mig från stolen. Fuck trötthet.
Men nu är klockan snart tre, och det är onsdag, jag ska iväg och träffa Julia, vilket känns väldigt bra,
även om jag redan träffat henne idag.
Julia är skyldig mig en maräng på Café Fulkatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback