How does he cope with that?

Mitt i kvällens första avsnitt av House fick jag ett sms av Julia.
Inget ovanligt, sedan hon skaffade Comviq Kompis har det pågått ett sms-krig mellan oss.
Ändå bröt jag ihop.
Jag vet inte hur mycket det har att göra med att hon beskrev en väldigt jobbig situation som hon befinner sig i,
men jag vet att det inte rör sig om något empati-breakdown
Jag har inte svarat. Förmodligen skrev hon till mig för ett stöttande svar, och jag bara ignorerar,
men jag måste få leva ut min egoism ibland, just nu kan jag bara fokusera på mig själv.
Om ens det.
I kvällens andra avsnitt av House sökte en kille vård för massor av symptom, ett av dem var kronisk trötthet.
Killen började sedan bli förlamad, tappade hörseln, var nära döden.
Jag skulle stå ut med allt det där om det bara ledde till att allt blev bra sen.
Killen blev frisk. De blir nästan alltid friska i House. Jag klandrar dem inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback