Ingen aning.

Jag har inte lust att blogga.
Jag har inte lust att inte blogga.
Jag målar mina naglar svarta igen, men nagellacket börjar ta slut.
Jag känner mig trött och frusen.
Mina läppar är torra.
Jag har blivit dissad på alla ställen jag sökt praktik på de senaste två dagarna.
Det finns en risk att jag börjar på biblioteket igen, även om jag hela tiden har sagt att det skulle kännas dåligt,
för att det redan är avslutat. Men, det är väl bara att börja om, och lägga till tre månader till arbetslivserfarenhetslistan.
Förutom mina två timmar i Nynäshamn idag har jag inte gjort någonting.
Tagit hand om hunden, läst tidningen, tagit ett bad. Jag vet inte varför, men ibland (sällan) får jag något ryck och tror att ett bad är det bästa jag kan göra just nu. Även om jag vet att jag inte alls tycker om att bada.
Resten av kvällen ska jag bara sitta här framför datorn, för att sedan förflytta mig till tv:n och se två avsnitt House och sedan sova. Jag har känt mig så trött de senaste dagarna, jag vet inte vad det beror på. Som tur är har jag haft chans att sova ut, för jag har inte varit på praktiken.
Jag tror att jag har slutat. Det känns rätt bra. Inga fler barn.
Imorgon måste jag upp tidigt, för Emma fyller år, och jag ska få tårta, och så är det onsdag, vilket är bra, för det går ett par tv-program på kvällen och sen är det inte långt till torsdag, och då åker jag till farmor.
Det känns bra att få komma ifrån. Hoppas jag.
The Cure-biljetterna har släppts idag, men jag har inga pengar, så jag vet inte hur jag ska göra. Tigga bidrag av farmor kanske. Sen kan jag ringa pappa och be honom betala mina Rufus-biljetter. Måste nog prata med Kalle och fråga om han verkligen vill gå med mig. Birgitta, Antons mamma, säger att jag måste ha tillit, men jag känner det sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback