Jag älskar listor

Mats kanske blir arg på mig nu. Men listor är ju så roligt! Snodde denna av Pim.

Rökt - Ja
Druckit alkohol - Ja
Sovit i samma säng som någon av det motsatta könet - Nja
Sovit i samma säng som någon av samma kön - Ja
Kysst någon av samma kön - Nej
Köpt porr - Nej
Tagit droger - Nej :O

Tagit smärtstillande - Japp
Tagit någon annans receptbelagda medicin - Ja (med tillåtelse faktiskt!)
Ljugit för dina föräldrar - Ja
Ljugit för en vän - Ja
Smygit ut ur huset - Nej, det behövs inte
Gjort något olagligt - Ja
Skadat/sårat något - Vet inte. Kanske. Jag petade nästan ut ett öga på Sarah. Det var dumt.
Önskat att någon ska dö - Ja
Sett någon dö - Nej

Varit ute längre än du var tillåten - Har aldrig haft några gränser
Varit ute hela natten - Ja <3
Ätit ett helt glasspaket själv - Näe, jag och Anton delar broderligt
Varit hos en terapeut - Ja
Varit på avvärjning - Nej
Färgat ditt hår - Ja
Fått böter - Nej
Varit med om en olycka - Ja
Varit på en klubb - Ja
Varit på en pub - Ja

Varit på ett vilt party - Nej
Sett Mardi Gras - Jag antar att jag inte har det
Druckit mer än fyra öl på en kväll - Nej
Spenderat vårlovet i Florida - Nej
Sniffat någonting - Nej..
Använt svart nagellack - Nagellack <33 (Ja)
Haft på dig armband - Ja
Lyssnat på rap - Ja...
Äger/Ägt en 50 Cent CD - Nej

Klätt dig som en gothare -
Klätt dig som en plugghäst - Ja (även om plugghäst inte finns i mitt ordförråd)
Klätt dig som en punkare -
Klätt dig som en grunge -
Stulit något - Ja
Drabbats av en minneslucka - Ja
Svimmat - Nej (bara nästan)
Varit förälskad i en granne - Nej
Fått någon att smyga in i ditt rum - Nej

Smygit in i någon annans rum - Nej
Varit förälskad i din bästa vän - Nej
Varit på en konsert - Ja
Blivit kallad för hora - Ja
Kallat någon för hora - Nej
Installerat högtalare i din bil - Nej :o
Haft sönder en spegel - Nej
Duschat i någon av det motsatta könets hus - Ja
Borstat dina tänder med någon annans tandborste - Ja

Ludacris har varit/är din favoritrappare - Nej
Sett en p-rulle på bio - Absolut. Hela tiden.
Skolkat från skolan - Ja
Haft en operation - Nej
Haft en skada - Ja
Hamnat i en rättegång - Nej
Smitit från notan - Nej, men det ska jag göra någon gång 
Satt eld på något - Njae
Ljugit om din ålder - Ja

Ägt/Hyrt en lägenhet - Nej
Brytit mot lagen då en polis varit i närheten - Inte personligen
Varit otrogen - Nej
Hamnat i trubbel med polisen - Nej
Pratat med en främling - Ja
Kramat en främling - Ja
Kysst en främling - Nej
Åkt bil med en främling - Ja
Blivit trakasserad - Nej, inte direkt

Varit inne på internet 12 timmar i sträck - Nej
Pratat i telefonen i mer än 4 timmar i sträck - Tror det
Tittat på TV i 12 timmar sträck - Nej
Varit på en loppmarknad - Ja
Blivit kallad för ett dåligt inflytande - Nej
Druckit och kört bil - Nej
Busringt någon - Ja
Fuskat på ett test - Ja

Kommentarer
Postat av: Pim

'Snodde denna av Pim.'

Haha, vet du vad?
Jag snodde den av dig ^^

2007-10-25 @ 16:56:26
Postat av: Jordan

Hahaha, jaa.. jag har ingen koll på vad jag har fyllt i och inte..
Jag har skrivit ett brev. Men jag har inte köpt frimärken. Det kommer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback