A center for ants

Jag försov mig i morse, så jag har varit hemma idag.
Har dock tappat bort mina nycklar,
så jag fick ringa till Joakim och han skolkade sista lektionen och kom hem och öppnade stora huset till mig,
fast kanske mest för att Mio inte klarar av att vara ensam.
Vi har ingenting hemma, att äta alltså, så jag är jättehungrig, och jag sov dåligt i natt, så jag är jättetrött.
Jag vet inte varför jag är så dålig på att hantera sömnlöshet. Andra brukar klara av det ganska bra, iaf verkar det så utifrån, så vill jag också kunna göra.
Men nu har jag inte sovit sen klockan fyra, bara vridit mig runt i sängen, och ingenting känns bra.
Så, det här är alltså vad jag orkar med just nu:
Lägga mig i soffan och titta på Zoolander.
Och sedan måste jag måla naglarna.
Och städa upp det sista förstås, men Sarah kommer inte förrän om sju timmar.
Förresten tycker jag inte alls om att Owen Wilson är självmordsbenägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback