I just break down and cry

Jag såg en flicka gråta på tv,
och kände starkt för att bryta ihop.
Det gjorde jag inte.

Jag skrev lite på jobbet idag. Det är inte ett litterärt mästerverk.
Det är känslor.

Jag tappade allting jag ägde.
Jag tror att någon har tagit det ifrån mig.
Någon som kom i sömnen och avlägsnade allt som var mitt.
Det har spridits ut på gatorna.
Det är svarta hål i asfalten som tillhör mig.

En pojkes hjärta har gått sönder,
det är värre än någonsin.
Han sitter och gråter, men tystare än
flickan som satt bakom dörren.

Kommentarer
Postat av: Pousette

Klart jag minns dig! Såg dig också, men hälsade inte eftersom jag antog att du inte mindes mig :) Har förstått att du känner Tove också! Tufft! Världen är liten... speciellt Falun!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback