I should have seen it coming

Josefine: Varför har du så mycket att göra hela tiden? Jag har aldrig något att göra, jag kanske har ett tråkigt liv
Jennie: Det är bara för att jag skriver de där uppsatserna hela tiden
Josefine: Skolan! Jag går inte i skolan. Jag har nog ett bra liv.

Igår var jag inne i stan och fikade med Julia och Jennie, det var supermysigt,
idag har inte alls varit lika bra.
Jag har försökt sysselsätta mig själv,
jag har spelat tv-spel och datorspel,
till slut fick jag lov att sätta på en film, fast att det var mitt på dagen.
Adams äpplen.
Totalt underbar film.
Och det är väl ungefär det jag har gjort idag, och mer har jag inte orkat.
Det känns så jävla jobbigt att det är ny vecka och måndag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Pousette

Men Gud vad härligt att du kände så, jag hade ingen aning om vad du tyckte om allt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback