Jag älskar listor

Jag förtjänar att få fylla i en lista, för Zoolander är slut nu.

NAMN: Josefine
SKOSTORLEK: 39
HÅRFÄRG: Brun
ÄR DU KÄR I NÅGON: Nej
TYCKER ANDRA ATT DU ÄR ATTRAKTIV: Nej
DRICKER DU: Mjölk (O'boy <3)
ANVÄNDER DU DROGER: Nej
RÖKER DU: Nej
VILKA SKOR ANVÄNDER DU: Mina kängor, mina streets och mina skates. Ska köpa nya kängor.
HAR DU NÅGONSIN...
GRÅTIT ÖVER EN POJKE: Gråtit på grund av en pojke, men inte av olycklig kärlek eller så
GRÅTIT ÖVER EN FLICKA: Se ovan
LJUGIT FÖR NÅGON: Ja
VARIT I SLAGSMÅL: Typ
BLIVIT ARRESTERAD: Nej
VEM...
ÄLSKAR DU?: Lukas Moodysson
AVSKYR DU?: Typ resten
DELAR DU MEST MINNEN MED?: Jag vet inte. Brorsan kanske.
STÖR DU DIG PÅ?: Alla
LAGAR MAT?: Joakim
DISKAR?: Diskmaskinen

KLÄDER...
VAD ANVÄNDER DU JUST NU FÖR JACKA?: Ingen, jag har ingen jacka
FAVORITFÄRG PÅ KLÄDER?:  Orange/brun
FAVORITAFFÄRER?: Blandat.
HUR MYCKET KÖPER DU KLÄDER FÖR I MÅNADEN?: Alldeles för mycket
FAVORITMÄRKE?: Nej

DITT RUM ...
STORT, LITET ELLER MITTIMELLAN?: Lagom
VILKEN FÄRG PÅ TAPETERNA?: Beiga, typ
VILKA FÄRGER GÅR I RUMMET I ÖVRIGT?: Natur
FAVORITMÖBEL I RUMMET OCH VARFÖR?: Har ingen favorit
VAD HAR DU DÄR INNE AV FÖLJANDE:
a) tv? - Ja
b) video/dvd? - Ja/Ja
c) dator? - Ja
d) stereo? - Ja
e) telefon? - Ja
VAD GÖR DU OFTAST I DITT RUM?: Sitter vid datorn typ
VEM FÖRUTOM DU BRUKAR SOVA I DIN SÄNG? Ingen annan

SOCIALT...
HUR OFTA FESTAR DU OCH VART BRUKAR DU GÅ?: Jag festar inte
SENASTE KONSERTEN DU VAR PÅ?: Rufus Wainwright i Köpenhamn <3
PUB/KROG ELLER DISKOTEK?: Inget
TAR DU DROGER OCH I SÅ FALL VILKA OCH I VILKET SYFTE?: Nej
VAD ÄR SYFTET MED ATT DU GÅR UT?: Det finns inget syfte.
PRIVATA FESTER ELLER "UT"?: Men herregud, jag festar inte.
DANSAR DU MYCKET?: Nej.

BLANDAT...
VAD HAR DU I DIN:
a) jackficka just nu? Har ingen jacka
b) skolväska just nu? Den är tom
c) handväska eller liknande just nu? Jag har tömt ut innehållet på sängen
VAD ÄR DU BEROENDE AV?: Lypsyl och House
VILKET LAND KOMMER DU IFRÅN? Sverige
VILKEN RELIGION TILLHÖR DU?: Ingen
HAR DU NÅGOT HUSDJUR? Mio <3

VS...
SOCIAL VS ANTISOCIAL: Antisocial
KILLAR VS TJEJER: Inget av dem
SPRIT VS ÖL: Inget av dem
RANDIGT VS RUTIGT: Vet inte :o
ONE NIGHT STAND VS FÖRHÅLLANDE: Inget av dem
FÄRGAT HÅR VS NATURLIGT: Just nu är jag inne på naturligt. Men färga håret är kul^^

SISTA PERSONEN SOM
x. sov i din säng: Jag
x. såg dig gråta: Någon okänd på tåget?
x. fick dig att gråta: Julia..
x. du spenderade en natt med: Hm, det var ett tag sen..Anton, känns det som
x. du delade en drink med:
x. du gick på bio med: Minns inte. Har inte varit på bio sen...jag och Andie såg Bobby för typ sju hundra år sen, tror jag
x. du gick ut på stan med: Andie
x. skrek på dig: Folk skriker inte på mig
x. skickade ett email till dig: Marie-Fe
x. du pussade: Mio <3

HAR DU NÅGONSIN
x. sagt "jag älskar dig" och menat det: Nej
x. varit i N.Y: Nej
x. florida: Nej
x. hawaii: Nej
x. mexico: Nej
x. china: Nej
x. canada: Nej, men jag ska bo där sen och skriva mörka romaner inne i de djupa skogarna, typ
x. dansat naken: Nej
x. drömt något skitskumt och sen har drömmen blivit verklighet: Nej, men drömt något skitskumt
x. haft en påhittad vän: Japp. Ronja.
x. bråkat med dina föräldrar: Jadå, men inte så ofta

PERSONLIGA SAKER
x. vilken bok läser du just nu: Eukalyptus av Murray Bail, men jag läser för sällan.
x. vad är det första du tänker på när du vaknar: I hate mornings
x. sover du med kramdjur: Nej
x. vad är under din säng: En madrass och en matta
x. favorit sport att kolla på: OS
x. din ålder: 16, fortfarande
x. syskon: Ja
x. bor: I min friggebod
x. piercingar/tattueringar: Nej
x. pojkvän/flickvän: Nej

ANNAT
x. vem är din bästa vän: Min mobil^^
x. vad är du räddast för: Trappor. Och trafik. 
x. vad sover du i: Jag dansar alltid nykter- eller Lassarett-t-shirten
x. var vill du gifta dig: Jag vill inte gifta mig
x. vem hatar du verkligen: I don't
x. varit kär: Nej
x. har du ett jobb: Ja, typ. Jag tjänar pengar på det?
x. tycker du om att vara bland människor: Nej
x. är du för världsfred: Jag känner mig inte så engagerad i frågan
x. är du ett hälsofreak: Tvärtom.

FAVORIT
x. rum i huset: Vet inte. Jag gillar att sitta i soffan på övervåningen och se på dålig tv
x. musikstil: Vad som helst med bra text
x. färg: Orange <3
x. mat: Nej
x. parfym:
x. månad: Höstmånader
x. dag: Fredag

DOM SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
x. gråtit: Nej
x. köpt något: Ja (godis!)
x. blivit sjuk: Nej, men är sjuk
x. sjungit: Inte vad jag minns
x. sagt att du älskar någon: Nej
x. träffat någon ny: Ja, Veronica
x. pratat med någon: Ja, massor
x. saknat någon: Mer längtat
x. kramat någon: Andie och Mio och Emma och mamma, åtminstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback