Jag älskar listor

Joho, jag förtjänar visst en lista.

Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Grön
Beroende av: Lypsyl, sms, dr. House
Hur mycket smink använder du dagligen? Det beror verkligen på vilken dag.
Vad har du ätit idag? En grillad macka på café Retro
Senaste låt du hörde? Please please please - Shout out louds
Vilka hårfärger har du haft? Hennaröd, mörkbrun, röd och svart väldigt länge
Brukar du äta frukost? Näe
Vad gör du på helgerna? Träffar Julia, typ :o
Gillar du att få uppmärksamhet? Beror på vilken typ av uppmärksamhet
Din största talang? Balansera stearinljus på näsan?
Brukar du bädda sängen? Om jag får besök
Hur gammal kommer du vara när du flyttar hemifrån? Gammal!
Hur många timmar sover du på en natt? Så många jag får
Föredrar du att vara singel? Whatever
Är du nöjd med dig själv? Ja, nästan
Hur mår du just nu? Hm, ganska bra, men jag är trött
Senaste program du såg på? Måste varit...jag såg på film på tv igår. Wallander.
Senaste film? Ja, Wallader: Täckmanteln
Senaste bok? Ulf Stark - Sixten. Eller Ett ufo gör entré
Hur ofta tvättar du ansiktet? Typ två gånger om dagen
Vem vet mest om dig? Julia/Sarah, även om jag gärna keep things inside
Vad har du i ditt fönster? Ingenting. Eller ja, jalusiner, och 'gardinen' som Julia gjort åt mig i slöjden <3
Vem var den senaste personen du umgicks med? Julia/Jennie

Hur dags gick du och la dig igår? Minns inte, halv tolv kanske
Vad ska du göra ikväll? Övertala brorsan att se film med mig
Piercings? En i ena örat, hur mycket det nu räknas
Tatueringar? Nope
Tycker du om någon? Några stycken
Önskar du att du bodde någon annanstans? Näe, det tror jag inte
Vill du ha fler piercingar? Jag ska ta fler i öronen, men inte mer
Vill du ha fler tatueringar? Kan hända, men inte än
Uppge din ålder? 16
Vad åt du till frukost? Ingenting, men jag drack ett glas O'boy
Vart köper du dina kläder? Överallt.  
Hur bor du just nu? Friggebod
Trivs du med hur du bor? Ja
Har du använt någon hårprodukt? Idag eller någonsin? Inte idag
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? En
Saknar du någon nu? Ja, alldeles för många för att jag ska stå ut egentligen
När var du i en affär senast? Minns inte. Någon gång i veckan som varit säkert
Mötte du någon du kände då? Antagligen inte
Tycker du om dina grannar? Umgås ju inte med dem personligen direkt. Men ja, helt okej
Vad drack du senast? Coca cola
Vilken är din favoritfärg? Orange. Fast jag kan inte överleva utan svart
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Min alldeles-för-intima-frågor-varningsklocka ringde precis
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja, det gör man väl alltid
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? De har väl inte gjort det till en vana, men jag har hört det några gånger
Har du rakat dina ben någon gång? Ja
Vilka språk kan du prata? Svenska och engelska är väl det jag kan. Men jag kan säga var jag bor på franska.
Vilken stad är din mamma från ursprungligen? Gävle
Vilken stad är din pappa från ursprungligen? Borlänge
Hur många hål har du i öronen? 1
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Gillar ju inte att bada, men jag badade i sjön hos farmor i år iaf
Född? November
Stjärntecken? Skytt
Vad säger du ofta? Inget speciellt
Vem stör du dig på? Alla. Verkligen.
Har du haft ett förhållande? Jag antar att jag bprde svara nej på den här frågan
Har du dansat tryckare? Haha, ja, det har jag faktiskt. På klassfest. Jag och Viktor vann danstävlingen! Yes!
Har du masserat eller kliat någon utan att ha några snuskiga baktankar? Jag förstår inte.
Har du brutit ett löfte? Har jag hållt ett löfte?
Har du ljugit för någon på någon annans begäran? Inget jag kan minnas. Men det har säkert hänt
Har du sökt igenom någons rum utan hennes/hans vetskap eller samtycke? Nej
Har du nypt någon i häcken? Nej (kan inte ens komma att tänka på en situation där jag skulle utnyttja möjligheten)
Vad gör du just nu? Spelar golf
Är du blyg? Nej (fast alla andra skulle tycka att jag ljuger nu, men det gör jag inte)
Roligaste resa? Kan inte riktigt välja. Har väl tyckt om alla resor hittills
Vilken tid gick du upp idag? 10, efter att ha lyssnat igenom hela A boatman's call
När kräktes du senast? När jag hade magsjuka 2002
Har du sovit i din egen säng inatt? Yes I have
Har någon annan sovit i din säng inatt? Nej
Har du glasögon? Nej


Kommentarer
Postat av: Hanna

det är skoj med sådana listor (y) (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback