"Skriv ett namn på någon av det motsatta könet. Du är förälskad i denna person."

"Iskallt regn förvandlas till snö och förlamar mitt ansikte.
Det lyser frånvaro i dina ögon.
Din röst är varm som om du saknat mig
men dina ord väger lätt, de fladdrar iväg med dig när du vänder dig om för att gå.
Ensam sitter jag och väntar på värmen,
spenderar min tid på att vänta, igen.
Någonstans finns en rädsla att inte räcka till,
inte kunna förflytta sig vidare."


"Hennes leende gnistrade till i skenet från gatlyktan.
Det var redan mörkt.
Från himlen singlade stora snöflingor i ett glest mönster.
Vad hade hon för skäl att le?
Vem tänker du på?"


Hittade lite texter jag skrivit för typ ett år sen, i min Helgon-dagbok.


Kommentarer
Postat av: Pousette

Wow! Har jag påverkat dig? Hur då? Häftigt :D

Postat av: Erica,

SVAR;
Den har lite olika effekter , det är sant

2007-09-27 @ 22:13:08
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback