True love.

Förresten, bara för att jag läste ett seriealbum med Snobben häromdagen, och de säger massor av söta saker,
så tänker jag publicera citat, som inte kommer från det seriealbumet, utan från ett Snobben-avsnitt som gick på Cartoon network för hundra år sedan som jag har sparat och tycker mycket om.

 
"
-Jag är arg på allting!
-Är du arg på precis allting? Är du arg på himlen? På stjärnorna, på marken, på alla stenar, på blommorna?
-Du glömde att nämna hopprep.
-Är du arg på alla hopprep?
-Särskilt alla dumma hopprep! Men jag älskar dig, Linus.


-Du gillar inte mig va, Leonard?
-Nej. Jag har aldrig gillat dig och jag har starka tvivel om att jag någonsin kommer göra det.
-Men vi låter inte det förhindra oss att vi gifter oss så småning om, va?


-Varför skickar du aldrig blommor?
-För att jag inte gillar dig.
-Det struntar väl blommorna i?
"
Jag antar att det handlar om sann kärlek.

Kommentarer
Postat av: Andiee

snobben har verkligen världens bästa manus. det är så mycket grymma konversationer som man inte la märke till då man var yngre. :p

Postat av: Marcus

Jag antar att min snobben-kalender gör rätt för sig på väggen i mitt rum.
Serier förmedlar mer än vad vissa någonsin kommer förstå, även mer än vad andra någonsin kommer förstå.
Innerbörden är personlig, men syftet är alltid detsamma.
Why presume? Do explore...

2007-09-28 @ 23:54:46
Postat av: Pousette

Neej gud vad häftigt! Tack så jättemycket. Jag hade svårt att uppfatta vem du var, mycket eftersom du var så tystlåten. Mina minnen av dig är framför allt att jag var orolig för om du tyckte att allt var tråkigt och jobbigt och så. Och när man är så liten kommer man sig inte för med att ta kontakt med någon som inte tar kontakt med en själv, om du förstår?

2007-09-29 @ 11:20:17
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback