Your misery and hate will kill us all

Pappa ringde till mig, och det var väl ungefär det bästa som kunde hända nu.

I'm just a man, I'm not a hero
Jag har lyssnat på Welcome to the black parade igen, flera gånger.
Jag vet inte varför.
Ovanstående citat skulle varit typsikt mig för något år sedan.
Som en demo-version av Michael Jackson-citatet som jag brukar utnämna till favorit.

But They Told Me
A Man Should Be Faithful
And Walk When Not Able
And Fight Till The End
But I'm Only Human

Fast egentligen har jag inga direkta personliga erfarenheter av det där.
Men jag behöver någon som menar vad de säger.
Det finns alldeles för få människor som passar in på den beskrivningen.
Eller någon som säger vad de menar. Det går lika bra.
Jag kanske behöver Adam Duritz. Fast egentligen behöver jag nog någon som är starkare.
Jag ska gå ner och titta på House. Han håller inte inne med sanningen iaf.
Jag tror att jag ska bli som honom.
Julia hatar House.
Blir det prioritering igen?
Discshop säljer ut Scrubs. Dr. Cox går lika bra, även fast han inte har käpp

Kommentarer
Postat av: Pim

Uppvuxen med Michael Jackson så måste jag påpeka att han, oavsett vad folk tycker eller säger om honom, är fruktansvärt duktig på att göra musik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback