Dear dear diary, I wanna tell my secret

Kära dagbok.
Jag känner mig allmänt kass på grund av något förkylningsliknande som har tagit min kropp i besittning. Detta kommer föga förvånande då ungefär hela min familj plus övrigt umgänge lider av sjukdom just nu.
Detta ställer till stora problem för mig.
Till exempel kan jag inte stanna hemma imorgon för återhämtning för jag har kökstjänst och har inte tagit reda på vem som är reserv för mig. Eller, rättare sagt har jag tagit reda på det, för att sedan glömma det igen, bara för att de har gjort systemet så krångligt. Jag trodde att det var Gabriella, men hon nekar.
De andra ansvariga har inte heller någon koll. Livet känns jobbigt. Detta innebär alltså att jag måste till skolan imorgon, sjuk eller inte.
Det enda som känns lite bra är att det är House nu. Thank Lord. Or whoever.

Kommentarer
Postat av: Andiee

av någon anledning blir man alltid sjuk vid fel tillfällen :o
hoppas din förkylningsliknande sak försvinner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback