...

Man får en kick av Johan Widerberg,
av att piggna till efter en veckas sjukdom,
av att ta en dusch.
Jag har sett årets första maskrosor, jag plockade ett par, men Lilla hunden åt upp dem.
Jag undrar om min mamma har ett par avklippta jeans, för jag har inga, men jag är så otroligt sugen på nittiotalet, och det är bara för att jag har tittat på fyra timmar Ebba och Didrik.
Idag har jag nästan fått tillbaka rösten, och Julia har fyllt på sin mobil, så jag har inte känt mig lika ensam idag. Imorgon ska vi kanske fika bort hela dagen, men det beror på om hon känner sig duktig eller inte. Hoppas inte.
Egentligen har jag lust att gå till skolan, för jag saknar Jonas. Och egentligen tycker jag om att vara i skolan, fast jag tycker om att ligga hemma och titta på House också.
Jag längtar till havet.
Det beror också på Ebba och Didrik.
Didrik träffar Yrla på stranden. Och Kaj Husell. Jag önskar att jag var lite mer som Didrik.
- Får jag sätta mig här?
- Nej, jag är bara tolv.

Men jag får väl nöja mig med skogen än så länge. Jag tror att jag tar Lilla hunden på en promenad fast att jag egentligen bara ska vila fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback