Jag älskar listor

Har du pojkvän/flickvän? Nej
Är du kär? Nej.
Hur tidigt stiger du upp? På vardagar ska jag gå upp halv sju om jag ska hinna med det viktigaste, mn min lista över de viktigaste sakerna har reducerats de senaste månaderna, och jag kan sova en kvart till
Vem/vilka vet mest om dig? Men alltså, folk vet ingenting om mig. Så är det.
Gillar du att slåss? Öhm.. nej. Tror jag.
Vad ska du göra ikväll? Jag ska..inte göra någonting. Se på film antar jag. Får se om jag får med mig brorsan.
När var du senast full? Hmm. I Berlin.
Har du utländska föräldrar? Nej.
Var har du ont? I huvudet och i nacken och i axlarna och en bit ner i ryggen. Detta beror mest på min whiplash som jag vägrar göra någonting åt.
Är du bra på att måla? NEJ
Vem kramade du senast? Jag minns typ inte. Jag antar att det var Mio men han kanske inte räknas.
Vad längtar du till? Looooov
Favoritalkohol? Näe
Vad heter dina husdjur? Mio
Har du körkort? Nej
Favoritgodis? Choklad. Geléhallon.
Morgon- eller nattmänniska? Kväll...
Sparare eller slösare? Jag är rätt bra på båda. Jag ger mig själv en slösa-budget, och den försvinner fort, men jag har en spara-budget i madrassen
Har du några homosexuella vänner? Ja
Bio eller promenad? Ja..det beror väl på, men jag vet inte på vad. Humöret. Jag gillar båda.
Är du kittlig? Yes
Rädd för insekter? Kan man ens vara det? Att tycka de är äckliga är en sak, men att vara rädd.. Vadå, insekter är ju jättesmå, och få av dem kan göra en illa innan man hinner göra illa dem. Nej, jag är inte rädd för insekter.
Anser du att du är stark?
Truly not, inte i något avseende.


Kommentarer
Postat av: monomi

bra där med insekterna och pengarna
men allvarligt
geléhallon
jätte mycket gelatin...

2008-04-11 @ 16:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback