Jag älskar listor

VEM

är i rummet med dig? - Zumay och Jonas2
fick du senast sms av? - Julia, självklart
tänker du på just nu? - Öhm, ingen speciell.
pratade du senast i telefon med? - Pappa
hus var du senast i? - Jag minns inte. Jag säger farmor.
önskar du var med dig nu? - Vem som helst. Jonas

VAR

går du i skola? - Skeppsholmen
är din telefon? - I väskan i soffan
är din mamma? -  På jobbet
sover du? - Där det finns möjlighet
handlar du mest? - Ingen aning..
fick du tag i tröjan du har på dig? - H&M. Rea, faktiskt
åkte du senast bil? - Öhm.. mellan stationen och hem
i ditt rum är du? - När? 

VAD
åt du senast? -  Lasagne
drack du senast? - Juice
är det för färg på dina byxor? -  Jag har strumps, de är orangea
gillar du mest med skolan? -  Mysiga människor
har du på fötterna? - Blå-glittriga knästrumpor, och skor
är din favoritfärg? -  Orange
för film såg du senast? - Kalifornia
hör du just nu? - En massa tryckande på tangentbord

HAR DU NÅGONSIN
sovit i en annan säng? - Än vilken?
hånglat på en bio? - Näe
kört över hastighetsgränsen? - Inte personligen
målat om ditt rum? - Öhm.. nej
dansat framför en spegel? - Vet inte. Det är möjligt, men jag har svårt att se det framför mig
fått hicka? - Jag har alltid hicka. Nästan.
stuligt pengar från en kompis? - Oh! Nej, men jag har låtit bli att påminna om mina skulder till kompisar..
hoppat in i en bil med folk du just träffat? - Känns inte som det, nej
varit i slagsmål? - Nope
hånglat med en främling? - Nej
älskar eller saknar någon nu? - Yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback