Vi hinner bli nåt stort än

Åh, min blogg fungerar.
Då kan jag passa på att skriva om vilken usel dag det här är, jag som trodde att det skulle bli bättre än igår, för jag trodde inte att det kunde bli sämre, inte för att igår var det sämsta jag varit med om, men det var inte bra, och jag var säker på att det skulle bli okej idag.
Det är inte okej.
Det har mest med trötthet att göra.
Jag vill ha USA idag. Jag vill dricka coca cola och se på dåliga komedier. Jag vill inte vara i skolan. Jag vill inte ha sex timmars näringslära. Jag hatar näringslära.
Det är skönt att beklaga sig.
Vi kommer sluta sent under det här temat, runt fyra typ varje dag, jag kommer komma hem vid sex-tiden. Senast igår hade jag ångest över allting som jag aldrig hinner med, precis som det var för ett par år sedan, jag vill inte komma tillbaka i en sådan period. För allt i världen.
Jag tror att jag behöver musik. Jag har köpt en ipod. Den kommer med posten vilken dag som helst. Jag ska ladda den med indiepop och lyssna tills jag blir döv. Typ Damaging this apartment, skulle jag behöva nu. Eller Innan allting tar slut.
Min lektion börjar ungefär nu. Min tröst är att Niki tycker samma sak som jag och att Jonas och jag kan prata om Roman Polanski. Jonas kommer försvinna till köket från och med imorgon och en vecka framåt, jag kommer att oklara mig. Överlevnadsstategi behövs omgående.
Men nu ska jag gå och lära mig om energigivande ämnen.

Kommentarer
Postat av: monomi

Men är det sant att Jonas och de som står i köket slipper näringsläran?
det är ju helt otroligt orättvist och konstigt i så fall
jag vet inte vem jag ska tycka synd om

2008-04-03 @ 15:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback