I'm not saying anything you haven't heard before

Jag är ganska stolt över mig själv
för att jag lyckades göra den här veckan till en väldigt bra vecka.
Att det sedan har att göra med att jag har träffat många andra människor spelar inte så stor roll,
för ansvaret var i grund och botten mitt.
Jag har träffat Pappa och Anders och Jonas och äntligen var Monomi hemma och vi hade ett av våra mest effektiva möten hittills, vilket gör mig förhoppningsfull.
Imorgon börjar våran radikalhelg..
Och sen är det skola och jag har inget problem med det, inget problem med att faktiskt ha någonting att göra på dagarna. Träffa nytt folk. Och gammalt.
Lite som Justin säger:
I'll get lost, messed up and bored when I'm alone too long
I can't sleep, function or eat when I'm not with someone

Okej, inte lika allvarligt kanske, men det är svårt att hitta motivation till att göra saker för endast sin egen skull.
Så därför får man nöja sig med de små sakerna. Typ åka till Anders och sitta hos honom en timme. Det kan rädda vilken vecka som helst. Eller äta maränger.
Ikväll ska jag plocka fram Rema <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback