Jag älskar listor

Jag kommer från: Norröver
Jag heter: PAX
När fyller du år: Om exakt tre månader imorgon
Tycker du om någon just nu : Ja
Om sex månader : Vad?
Jag samlar på : Namn
Gröna eller röda äppeln: Röda!
Gillar du golf : Så grymt tråkigt!
Vilken tid gick du upp idag : Typ kvart över sex
Har du sovit i din egna säng inatt : Jaa
Har du strumpor på dig nu : Ja! Knästrumpor!
Hur svarar du i telefon: Hallå?
Vad ska du göra ikväll : Jag ska sova. Sova!
Var vill du bo när du blir stor : I Gällivare. Eller Danmark.
Är det okej att gråta : Gråta!
När grät du senast : För en vecka sen, tror jag
Vilken årstid tycker du bäst om : Höst <3
Laddar du ner musik och film från Internet : Men det tänker jag väl inte säga högt
Vad skulle du göra om du vann en miljon : Köpa ett hus i Norrland
Bär du glasögon eller linser : Näe
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder : Öhm..nej
När går du upp ur sängen typ en helgmorgon : Runt tio kanske..
Har du piercing : Nope
Vill du gifta dig : Nej
Vill du ha barn : Nej
Solar du ofta : Jag hatar att sola
Är du bra på att laga mat : Jag är urkass
Gillar du att dansa : Inte ett dugg
Hur vig är du : Hopplöst stelbent
Vad dricker du helst när du är törstig : Om man är törstig duger väl det mesta..
Vilken är din favoritglass : Italiensk hemlagad glass i Gamla stan är bäst
Tror du på ett liv efter döden : Nej
Tycker du om sushi : Jag äter inte fisk
Vad äter du helst när du ser på film : Choklad, tror jag
Bor dina föräldrar tillsammans : No they don't
Har du tandläkarskräck : Inte ett dugg
Vad heter du i mellannamn : **
Är du morgon eller kvällsmänniska : Kväll!
Vilken ögonfärg har du : Grön
Vilka hår färger har du haft : Svart, hennaröd, mörkbrun, röd utöver min naturliga
Har du någon gång gråtit dej till sömns : Ja
Biter du på naglarna : Nej
Är du beroende av något : Massor. Sot + lypsyl t.ex
Hur ofta tränar/motionerar du : Det gör jag inte
Senaste låt du hörde : Billie the vision and the dancers! Damagin this apartment, tror jag
Vad gör du på helgerna : Träffar Sot
Brukar du bädda sängen : Nä..
Hur många timmar sover du på en natt : Så många jag får möjlighet till
Senaste bok: Är mitt inne i Dinas bok, Herbjörg Wassmo, plus en dokumentärbok om morden i Knutby
Har du kysst någon under den senaste veckan : Nej
Vad var det senaste du sa : I alla fall, god natt
Önskar du att du bodde någon annanstans : Nej, inte för tillfället
Vem kramade du senast: Jessica tror jag
Saknar du någon nu : Alltid
Hur många lampor har du i ditt rum? : Fyra
Vem ringde dig senast?: Sot
Vad är du allergisk mot : Ingenting!
Var du glad igår : Jag..tror det. Jag minns inte...
Vad är din favoritfärg : Orange!
Sminkar du dig : Time to time
Hur ser ditt rum ut : Helt okej
Känner du någon som har begått självmord? : Burning bridges is a form of suicide
Har du somnat i skolan någon gång : Nej, faktiskt inte
Tror du på gud: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback