Living in your letters.

Ida kom min bror in från brevlådan och sa att all post var till mig, vilket gjorde mig förvånad.
Jag fick fyra brev idag.
Det är inte så ofta jag får fyra brev på samma gång.
Jag tänkte berätta vad det var för brev.
- Det första var från banken. Det handlade om mina fonder. Som jag tydligen har.
- Det andra kom från någon förening om tips för de som ska ta studenten nästa år. Jag kommer aldrig att ta studenten.
- Det tredje kom från Vårdcentralen som krävde mig på pengar för att jag "glömde" avboka en tid och sedan uteblev, men jag ville aldrig ha den tiden, vilket de inte kunde veta, men jag tycker att det ska spela in.
- Det sista var ett brev från min shrink som ville boka in en ny tid.

När jag var yngre tyckte jag om att få post.

Kommentarer
Postat av: Andrea

jag med, när jag var liten sprang jag fram till brevlådan då posten kom. nu får man bara "ska du ta studenten 2009?" skit. vi borde bli snigelpost-brevvänner xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback