Changes (turn and face the strain)

På telefon blev hösten officiellt utnämnd som gällande årstid häromdagen.
Därför tänker jag passa på att genomföra detta:

-Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för? Det kan nog hända. Eller, det är klart, även om det inte är sensationella saker
- Dog någon som stod dig nära? Nej
- Vilka länder besökte du? Till slut blev listan inte längre än Norge och Danmark
- Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009? Ja, men det kan väl alltid bli bättre?
- Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas? Vet inte om det finns ett speciellt datum så där..
- Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag är sjuk hela tiden, det är puckat.
-Bästa köpet? Oj, jag vet inte om jag har köpt så mycket speciellt. Man blir alltid glad av påfyllning i video- och skivhyllorna. Förresten! Jag får inte glömma Rema! Min skrivmaskin är bäst.
-Vad spenderade du mest pengar på? Fika, antagligen.
- Gjorde någonting dig riktigt glad? Självklart.
-Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008? Hmm. Kanske blir det The Swiming song
-Va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Svårt att säga generellt över tre månader hur man mått
- Vad önskar du att du gjort mer? Rest lite mer
- Vad önskar du att du gjort mindre? Tyckt lite mindre synd om mig själv
- Hur tillbringade du midsommarafton? Jag satt hemma med min farmor och löste korsord
- Blev du kär i sommar? Jag blir kär i allt jag ser, men nej
- Hur många förhållanden? Förhållanden? Inget, antagligen
- Favoritprogram på tv? Under sommaren? OS.
- Bästa boken du läste i sommar? Antingen Montecore av Jonas Hassen Khemiri, som är ett mästerverk, eller Extremt högt och otroligt nära av Jonathan Safran Foer som alltid får mig på bra humör.
- Största musikaliska upptäckten? Har nog inte skett någon sådan är jag rädd
- Något du önskade och fick? Vadå önska? Jag vet inte, det känns mer julafton än sommar..
- Något du önskade dig men inte fick? Hittade visserligen inga jeansshorts när det väl skulle till..
- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? Du, jag minns faktiskt inte. Jag gjorde nog inte så mycket
- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Ja. Om Julia inte jobbat så mycket skulle livet varit lite lättare
- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008? Min stil? Den var mycket mer avslappnad än jag brukar vara på somrarna. Det blir bättre.
- Vad fick dig att må bra? Det Förlovade Landet. Och att komma hem igen.
- Vem saknade du? Julia. Hela tiden. Och Mio när jag väl var ifrån honom
- De bästa nya människorna du träffade? Jag tänker säga Erik för att han fick mig att tänka en massa nya tankar och det får mig att må bra.
- Sommarens sötaste? Mio<3
- Sommarens hetaste? 27 grader i skuggan
- Sommarens största kärlek? Oh! Kan inte påstå att jag kommer på någon riktigt stor kärlek, det var nog brist på sånt får jag påstå
- Sommarens besvikelse? Att Amsterdam inte blev av. Men vi kommer tillbaka med nya satsningar
- Sommarens bästa? Äntligen sommarregn mot asfalt
- Sommarens snällaste? Helen. Hon är bäst och ställer upp för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback