Wait for something better

Det är så svårt att resa med bara tio kilos bagage,
även om man bara ska vara borta i fyra dagar,
men nu har jag i alla fall lyckats packa och imorgon åker jag till Köpenhamn.
Det ska verkligen bli skönt,
jag vill sitta inne på pubarna hela dagarna och dricka öl.
Jag slipper sitta i skolan och göra julpyssel - jag hatar de sista skoldagarna innan jul- eller sommarlov. Helt hopplöst. I alla fall hinner jag lagom hem för avslutningsdagen och Niki's hemmafest, innan tre veckors halvt planerad ledighet. Visserligen misstänker jag att jag behöver motsatsen till ledighet för att styra upp min tillvaro en aning, men det ska blir bra att få komma norrut och träffa de man inte träffar så ofta. 

Jag har skaffat mig ett beroende de senaste dagarna, ett något otippat sådant. The Killers.
Jag förstår inte varför eller hur,
men det går inte att sluta.
She said she'd always knew he'd come around.
Det kanske är ett tecken. Det kanske är Gef. Det är ingenting jag identifierar mig med.

På tal om Gef så borde mina och Sots planer göra så att det inte blir så mycket tid över framöver.
Observera borde.


Kommentarer
Postat av: aladdin sot

jag vet inte om det är så att jag kan skicka sms till dig

men jag gör inte det

så jag säger;

-Is that one of mine? I think one of my research turtles survived.

2008-12-16 @ 09:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback