No looking back

sammanfattning år 2008

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja!
2. höll du några av dina nyårslöften? - Jag minns inte att jag gav några
3. blev någon av dina vänner förälder i år? - Nej

4. dog någon som stod dig nära? - Nej
5. vilka länder besökte du? - Tyskland, England, Norge, Danmark
6. är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009? - Det kan väl alltid bli bättre
7. vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? - Berlin-onsdagen och Rågsved-fredagen
8. vad var din strösta framgång 2008? - Framgång vet jag inte

9. största misstaget? - Jag minns inga direkta misstag
10. har du varit sjuk eller skadat dig? - Jag har varit sjuk ungefär varannan vecka..
11. bästa köpet? - Mina skor! Om vi pratar materiella ting, alltså. Och Ckarmen Birgit!
12. vad spenderade du mest pengar på? - Fika, lugnt.
13. gjorde någonting dig riktigt glad? - Självklart
14. vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008? - Typ Markus Krunegård-skivan och Billie the vision

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Gladare
16. vad önskar du att du gjort mer? - Rest kanske. Och druckit en extra BP
17. vad önskar du att du gjort mindre? - Slösat bort tid
18. hur tillbringade du julen? - Hemma
19. blev du kär i år? - Ja
20. hur många förhållanden? - Inget
21. favoritprogram på tv? - House
22. bästa boken du läste i år? - Alla mina Pär, Jonas och Jonathan-böcker.
23. största musikaliska upptäckten? - Markus var väldigt stor där i våras
24. något du önskade dig och fick? - Ja
25. något du önskade dig men inte fick? - Nej
26. vad gjorde du på din födelsedag 2008? - Jag var hemma och spelade TP med min mamma och min bror
27. finns det något som skulle gjort ditt år bättre? - Det gör det alltid
28. hur skulle du beskriva din stil år 2008? - A touch of indie
29. vad fick dig att må bra? - Mineur! BP och PB på Mineur med Sot.
30. vem saknade du? - Jag och Anton hade ett sex månaders uppehåll. Det kunde jag varit utan.
31. de bästa nya människorna du träffade? - Jonas räddade mina dagar. Och några fler i klasserna.
32. årets sötaste? - Alltså söt, jag vet inte..
33. årets hetaste? - Mina indier
34. årets största kärlek? - Johan
35. årets besvikelse? - Trångsund..

36. årets bästa? - Det går inte riktigt att välja
37. årets snällaste? - Snällhet är överskattat


Kommentarer
Postat av: Sot

Alltså.

Berlin-onsdag och Rågsved-fredag låter så bra... kunde du inte klämma in Konsum-Kim här någonstans, eller så är det bara jag som är så fascinerad...

2008-12-29 @ 12:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback