I ain't that lonely yet

Nu kom Jonas fram till mig och visade en filmsnutt på sin digitalkamera
från när han hade stått och filmat havet i fem minuter utan att röra på sig,
och jag blev helt lugn och tänkte att imorgon ska jag ta tillbaka mina filmer från Anton.

Paniken sitter inte huvudet, den sitter i bröstkorgen, och jag tror att jag ska dö,
men det gör ingenting, för jag vet att det inte är sant.

Min mp3 dog mitt i I'm lonely, vilket har börjat te sig som min favoritlåt av White stripes

I go down to the river
Filled with regret
I go down and I wonder If there was any reason left
I left just before my lungs could get wet
I'm lonely, but I ain't that lonely yet

Kommentarer
Postat av: Marcus

Soundet i white stripes är helt rätt!
Bra musik är, ja, bra :)

2008-02-19 @ 16:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback