Jag älskar listor

Alltså, så här:
Jag har inte postat en lista på länge.
Jag snodde en av min bror.

Vem vill du vara med just nu: Jag vet inte. Typ vem som helst.
Vem saknar du: Sarah och Anton. Fast det tänker inte jag erkänna.
Vem pratade du med senast: Jonas. Eller, ja, Deidre.
Vem skulle du ta med dig till en öde ö: Tss, jag vet inte. Robinson Crouse
Vem fick du senaste sms:et ifrån: Julia
Vem ringde dig senast: Det brukar vara Julia, men jag minns inte
Vem vill du festa med: Det vill jag inte.
Vem åt du på restaurang med senast: Det beror på. Jag menar, Hisar med Julia, men riktig restaurang, typ Marianne och Alice
Vem har du köpt den dyraste presenten till: Jag vet inte. Jag köper inte dyra saker.
Vem fick du en present av senast: Mamma
Vem tog du ett kort på senast: Typ..mig själv..
Vem har du flest meddelanden ifrån i din inkorg: Julia of course
Vem gjorde dej glad senast:  Jonas
Vem gjorde dej arg senast: Mamma
Vem är den tråkigaste du vet: Typ alla är tråkiga.
Vem är den lataste du vet:  ---
Vem gjorde du bort dej senast för: Sådant där lägger inte jag på minnet
Vem fick du senaste e-mailet ifrån: Paul Nyman
Vem är skyldig dej pengar: Julia. Och mamma.
Vem såg du på film tillsammans med senast:  Jag vet inte.  Julia, kanske.
Vem vet du mest om: Gunnar
Vem dansade du med senast: Typ...Viktor, i trean
Vem kan du berätta allt för:  Jag berättar aldrig allt.
Vem av dina msn-kontakter pratar du mest med: Tja.. Sarah och Marcus kanske
Vem vill du umgås med: Nice people
Vem hatar du: I don't
Vem sov i din säng senast:  Jag?
Vem är mest omtänksam:  Sverker
Vem är den gladaste du vet:  Anton är iaf den mest bekymmersfria jag vet
Vem har den bästa sångrösten: Jag vet inte, bryr mig inte om sådant där. Men jag gillar Jack White's röst
Vem drömmer du oftast om: Alla möjliga människor


JAG ÄR: slut i huvudet
JAG SOVER: hela tiden
JAG BLIR GLAD NÄR: Jag vet inte!
VEM KRAMADE DU SENAST? Mamma.
VAD SA DU SENAST? Fyrtio hundraett
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN:  Röda! Royal gala
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Pengar och godis och lite tur, det var länge sedan
VAD HAR DU NU: Fikarast.
HAR DU SNYGGA SKOR?  Inte på mig
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Halv sju
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: Hej hej
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Yes I have
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: Nej
 VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Antikrundan!
KAN DU SPELA FOTBOLL?: Nej, jag är urkass
SENASTE PERSONEN DU SKICKA SMS TILL:  Julia.
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: Julia
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA:  I don't remember
SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT: Antagligen någon i trängseln på centralen
SENASTE MAT DU ÅT: Öhm, pyttipanna
SENASTE FILMEN DU SÅG:  Nattvakten
SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: White stripes! Get behind me Satan-skivan, superskiva
NAMN: Pax
FÖDD:  November
GJORT IDAG:  Klivit upp. Läst. Åkt tåg.
VAD DRACK DU SENAST:  O'boy
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Fira Monomis födelsedag
VAD GJORDE DU IGÅRKVÄLL: Såg på Antikrundan
HUR MÅNGA HAMSTRAR HAR DU HAFT SAMMANLAGT: Hamstrar suger
OM DU FICK DÖDA EN ARTIST PÅ ETT PLÅGSAMT SÄTT, VEM SKULLE DU DÖDA?: Jag är inte så brutal.
OM DU FICK BESTÄMMA ATT DET SKULLE VARA KONSERT IDAG, VILKET BAND SKULLE DU TA DIT: Counting crows, kanske
HAR DU GRÅTIT NÄR DU SETT EN FILM NÅNGÅNG: Självklart.
SISTA ORDET INNAN DU GÅR: Närvarolista.

Kommentarer
Postat av: Din bror

den där listan har jag aldrig gjort?

Postat av: Pax

Fast det är inte sant, för jag tog den ur din blogg.

2008-02-17 @ 13:32:43
URL: http://rebelrebel.blogg.se/rebel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback