Jag älskar listor.

Oftast på tallriken: Mackor.
Bästa klubben:  Öh..nej
Då vet jag att jag är kär: Det vet jag inte
Detta gör jag när jag är ledsen: Lyssnar på deppig musik
Hit går jag helst: Skeppsholmen i fint väder. I fult väder spelar det ingen roll
Älskar att ge bort: Personliga saker
Dagens lögn: Jag tror vi håller deadline med projektarbetet 
Mitt rum är: Färglöst
Vad åt du senast: Kyckling
Vem fick du mail av senast: Jag vet inte, säkert CSN
Senaste bussresa: Från skolan till centralen
Manchester eller jeans: Oh. Båda.
Sover du naken: Nej
Vad gör du när du inte kan sova: Ligger vaken och stirrar upp i taket.
När du blir gammal, bor du i stan eller på landet: Stan, skulle jag tro
Hur många dagar i veckan går du på fest: Aldrig.
Bör Stockholm vara Sveriges huvudstad: Men ja
Vad tycker du om Lunarstorm: Jag har ingen som helst åsikt
Favoritfilm: American beauty/Eternal sunshine/The Royal Tenenbaums
Vem får dig att må dåligt: Ingen speciel person så där 
Klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Jag stör mig, men jag brukar inte alltid uttrycka det 
Är du ett intellektuellt geni: Självfallet.
Vad tycker du om Fredrik Reinfeldt: Jag har ingen som helst åsikt
Är du den som avslutar telefonsamtal: Nej, verkligen inte 
Vad gör du om tio år: Jag bor i Danmark och skriver krönikor och klappar katter hela dagarna.
Vad gillar du för kakor? Det mesta funkar
Vad äter du helst till middag? Filmjölk
Varför är du inte vegan? För att det är totalt onödigt. 
Vad heter ditt husdjur?  Mio
Vad har du på dig just nu? Kjol och fleece
Vad har du för frisyr? Den är inte så himla fin 
Hur många timmar brukar du sova per natt? Massor!
Vad dricker du helst till maten? Mjölk
Vad dricker du helst på fest? Det gör jag inte  
Vad åt du till frukost? Ingenting
Vem hånglade du senast med? Nej
Vem saknar du? Typ alla. Särskilt som Julia har bestämt sig för att bli sjuk 
Är du pinsam på fyllan? Jag vet inte
Skriver du dagbok? Nej. Eller vadå, jag skriver blogg
Vad hade du sönder senast? Det minns jag inte.
Har du blivit hotad på telefon? Näe.
Vad var det senaste du köpte? Ett kollegieblock
Vad har du dåligt samvete för? För typ allting. 
Vad heter ditt favoritgosedjur? Jag hade ingen favorit. Hallå, alla djur är lika mycket värda 
Vem kramade du senast? Öhm... Mio? 
Vad är du beroende av? Lypsyl och House 
Är du sexuellt frustrerad? Det kan jag inte påstå 
Har du duschat idag? Självklart.
Vem vet mest om dej? They don't know nothing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback