Konsten att tänka positivt

Jag tycker om att ha mycket tid på mig om morgnarna.
Jag tycker om att gå upp och lyssna på Jens Lekman och Pixies.
Jag tycker om att slösa bort min tid.
Jag tycker om tanken på att det redan är torsdag.
Jag tycker om att vi har projektperiod som innebär att vi själva får ställa kraven.
Jag tycker om att jag slipper betygsystemet.
Jag tycker om att sno andras kläder.
Jag tycker om att känna kontroll över situationen.
Jag tycker om stora fönster.
Jag tycker om gel-pennor.
Jag tycker om Kulturhuset.

Nu har jag laddat upp med positiv energi inför dagen.

Kommentarer
Postat av: monomi

Jag vill jobba på Naturhistoriska
jag kommer aldrig få göra det för jag är inte tillräckligt smart
vad ska jag ta mig till?

2008-03-03 @ 09:15:54
Postat av: monomi

här är resultaten från en enkät i skolan där nynäshamnarna har fått svara på vilka deras favorit filmer är:
sagan om ringen
Gudfadern
Scarface
Troja
Matrix
Ice age
American history X
Gladiator
Stolthet och fördom....?!
Dirty dancing.....!!!!
Titanic
Harry Potter
Eternal sunshine of the spottless mind
Honey
Grease.....!!!!!

2008-03-04 @ 11:15:24
Postat av: Ronja

Visste du att lukas håller på med en ny film?
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2204&a=651062


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback