Passive manipulation

Så,
mer än halva dagen har gått.
Nu är det bara forum kvar, var vi ska titta på en film om epilepsi i anknytning till religiösa upplevelser, och sedan leka någon 'lek', typ. Jag hoppas att det inte drar ut på tiden bara.
Jag ska träffa Andrea idag,
men först måste jag hämta ut biobiljetterna till på fredag och köpa nya kollegieblock.
Vi fick risotto till lunch, men jag kände mig inte sugen och hoppade över förtäringen, jag antar att det var ett felval, men jag orkar inte tänka på det. Jag vill hem och äta fil och glass. Det får bli ikväll.
Jag har inte tänkt något idag.
Det är helt otroligt att jag överhuvudtaget kunde skriva i morse, men det kanske hör ihop med min oförmåga att forma tankar, man kanske skriver bättre ju mindre man tänker. Det skulle inte förvåna mig.
Jag lyssnade på White stripes på vägen hit, det var länge sedan jag gjorde det. Jag hade en mycket kort White stripes period för ett tag sedan, några månader sedan. Det var synd att jag slutade. Jag är ju faktiskt kär i Jack White. Som i alla andra.
Idag väntar jag post. Framförallt väntar jag brev från min pappa, som jag behöver för att jag ska kunna resa iväg (om precis två veckor!), men min House-box kommer också idag, om jag har tur, eller så får jag vänta en dag till, men det vill inte jag. 
Någon sa just att vi har friluftsdag nästa fredag. Jag tycker inte att det verkar vara någon organiserad aktivitet, så man får antagligen ta lite initiativ på egen hand. Jag vet inte vad jag vill göra eller vad jag borde göra eller med vem. Jag hoppas att det löser sig. Jag får prata ihop mig med Jonas, som jag för närvarande har tappat bort, men han lär väl dyka upp snart igen.  

- I like your shirt. What kind of shirt is it?
- A white t-shirt.
- I knew it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback