Vi behöver fler plastapor!

"
Har du fått en ny soffa och en ny House-box
och hittat fjärrkontrollen på samma gång?
"
undrade Julia.
Ja.
Ja, vad klagar jag för.
Idag är det dessutom måndag.
Det betyder att vi åker till Berlin om precis en vecka.

Vi ska kämpa med filmen hela veckan,

sedan ska jag träffa Anton och gå på teater.
Livet är ganska bra.
Bara inte på måndagar.
Imorgon ska definitivt bli bättre. Jag har till och med bestämt vad jag ska ha på mig.
Synd att Julia är sjuk bara, annars hade vi kunnat kompromissa imorgon.
Jag lyssnar på Joy division's undergångslåt Days of the lords och jag vet att jag borde lyssna mer på riktig musik.
Läsa fler riktiga böcker.
Bli lite kultiverad.
Men jag vill bara titta på Grodan Boll och Kalle Stropp och läsa svensk toplistelektyr. Man kanske får ha sådana perioder i livet också.
Tur för mig att jag ska gå på August Strindberg-teater i veckan. Med AFA-Jonas i huvudrollen, och Sten Ljunggren! Jag älskar Sten Ljunggren.
Jag tror att jag måste gå ner och äta mig stum på choklad, en lyxig variant från Belgien som har inhandlats. Vi får se hur det går. Jag kanske nöjer mig med filmjölk.


Kommentarer
Postat av: Pim

Vi får komma på en annan plan!
Toy story är så bäst.

(och jag saknar dig.)

2008-02-18 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback