Dr. Phil says Choose your conflicts, and you agree

Filmen Elephant började på Silver precis när jag zappade dit,
och jag kände att konsten fick mening igen.

Jag har börjat fundera på "mitt altare" som jag ska göra i skolan (dvs. jag har börjat fundera på mina värderingar), och hittills tycker jag bara att det är skönt att ha fått saker att göra.
Jag tror att det ska handla om kvinnor. Altaret alltså. Jag tror att jag ska presentera det hela med en plansch. Men jag ska tänka ett tag till. På lördag ska jag till biblioteket och låna Pär Lagerkvist Barabbas som jag ska hinna läsa på en månad (vilket inte känns helt omöjligt) och struktur är underbart. Ett tag till.

[Förresten fick jag svaren på mina blodprov idag, och allting såg bra ut, vilket kändes asjobbigt eftersom det hade varit mycket lättare om det funnits ett konkret problem som kunde åtgärdas, men nu är det inte så och det finns inga åtgärder för det finns tekniskt sett inga problem.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback