I'm insane with anger

Jag har extrem reseångest, och jag ringde till Julia för att hon skulle dämpa den, men hon svarade inte, och jag har inga pengar på min mobil fortfarande, för jag är fortfarande pank och slutar vara det först imorgon och vet inte riktigt hur jag ska klara mig ända dit.
Jag skolkade idag igen.
Jag hatar mig själv när jag gör så, även om jag kanske har en anledning, den här sjukdomen bryter ner mig, trots att det bara rör sig om någon variant av förkylning. Jag tänkte att jag inte skulle orka stanna kvar för att lyssna på när Anders hade föredrag om Marxismen med huvudvärk och väldig trötthet. Jag åkte hem och sov istället, och det skulle jag kunna fortsätta göra tills heaven fall down upon us så att säga, jag tror att det här aldrig kommer att gå över. Men jag hade kraft nog att ligga i soffan och titta på Signs, som är en av mina överlevnadsstrategier. Jag kan inte hjälpa att jag tycker väldigt mycket om den filmen.
Nu lyssnar jag på Regina Spektor och känner att jag inte känner igen mig i den problemlösa stämningen, hon går rakt förbi mig. Men jag har iaf köpt skivan nu, det känns bra, i söndags när det var tjugo procent för allt, och jag fick the special edition för åttio spänn. Dock tycker jag bättre om att köpa film, vilket jag också ha gjort, men inget livsförändrande. Hur ofta får man tag på något sådant? Jag kan inte minnas senast jag såg något som ändrade mitt liv. Eller, inte ändrade mitt liv, en film kan väl inte riktigt stå för det, men ändå på något sätt ändra livsinställningen, åtminstone för en stund. Typ som American beauty gjorde. Jag minns att Ciderhusreglerna gjorde det för mig när jag var tretton, jag har inte sett den sedan dess. Jag minns att Jag är Dina fick mig att känna väldigt mycket. Jag efterlyser mästerverk, tack. Emotional masterpieces.
M. Night Shyamalan will do at the time.
Jag vet inte hur jag ska göra imorgon, kanske stannar jag hemma, sover riktigt länge, vilar ut. Jag är faktiskt hembjuden till Anton på fredag. Och jag skulle behöva jobba på Mitt altare. Än så länge har jag lagt ner två saker i min rymdkapsel. Jag tror jag ska hitta en mindre burk..
Förresten, om jag får hoppa tillbaka till ämnet mästerverk, så måste jag nog gå och se Darjeeling limited igen snart innan jag förgås. Jag saknar tågmästaren med de fina byxorna.

Kommentarer
Postat av: Andiee

Darjeeling limited är beroendeframkallande, ska se den med pappa imorgon xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback