Let's get their priority queer.

Egentligen borde jag leta reda på Jonas, men det känns redan som om jag stalkar honom, så jag tror att jag väntar ett tag.
Jag har ägnat halva lunchen åt att äta äcklig rotfruktslåda, och andra halvan tänker jag sitta här i datorsalen. Jag har skrivit mail till Peter och han kändes långt bort, jag hade svårt att tänka vem det var jag skrev till egentligen. Och så har jag tackat nej till en högre position i Nynäshamns litteraturhus-förening.
Jag vill träffa Anders, jag kan inte låta bli att sakna honom, även om Jonas också är väldigt bra att diskutera film med, förutom att han inte har sett en enda av dem som jag pratar om.
Jag har skrivit om Simone de Beauvoir hela förmiddagen, vi ska läsa mer om existentialisterna nu efter lunch, och sedan börja med en uppgift som heter något så konkret som Mitt altare. Jag tror jag vet hur jag ska göra, även om det kanske kommer att bli lite torftigt, men hellre något som inkluderar en glasburk och några grillpinnar än den vanliga tittskåpsmodellen.
Jag ska träffa Alice och Marianne efter skolan, få lite pengar, och imorgon ska jag sätta in lite pengar till mamma så att jag kan köpa biljetterna till Tallinn, och dessutom ska jag försöka fixa passet imorgon. Jag vet inte hur jag ska hinna med allting, men det gör inget. Jag och Camilo har inte skrivit vårat pedagogikarbete än, men det är helt och hållet hans fel, för han håller inte våra överenskommelser. Så, vad skönt att ha någon att skylla på.
Fem minuter kvar tills lektionen börjar, det är väl lika bra att jag letar reda på var vi ska vara någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback