No looking back.

1. Gjorde du något 2007 som du aldrig gjort förut?
Självklart.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns inte att jag lämnade några löften, men om jag gjorde det så höll jag dem antagligen inte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte mig vetandes. Nej.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
De vanliga. Norge, och Danmark tre gånger.
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Pengar? Adrenalin.
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Jag kommer komma ihåg festivalen, men det andra bleknar nog rätt fort.
8. Vad var din största framgång 2007?
Framgång? Jag vet inte om det finns någon sådan. Men ett år är så långt, det är svårt att minnas.
9. Största misstaget?
Jag trodde att komma tillbaka till biblioteket var ett misstag. Det var det inte.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Massor, men inget livshotande direkt.
11. Bästa köpet?
Oj, jag vet inte.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Förhållandevis: film, skulle jag tro. Jag köpte massor av film.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, det hoppas jag. Ett helt år utan att vara riktigt glad låter jobbigt.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Hela Mother am I good looking-skivan.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har varit hyfsat, men antagligen inte bättre än något annat år.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Utnyttjat mig själv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Givit upp.
18. Hur tillbringade du julen?
Bättre än väntat.
19. Blev du kär i år?
Det blir jag hela tiden.
20. Hur många one night stands?
Tss
21. Favoritprogram på TV?
House!
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej
23. Bästa boken du läste i år?
Drömfakulteten! och SCUM förstås.
24. Största musikaliska upptäckten?
Laakso.
25. Något du önskade dig och fick?
Jag brukar inte önska mig så mycket.
26. Något du önskade dig men inte fick?
Som sagt
27. Årets bästa film?
The Darjeeling limited utan tvekan.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Var sjuk och tyckte synd om mig själv fast att jag inte hade rätt till det
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det är klart.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Upp och ner, och mer färgstark än tidigare år.
31. Vad fick dig att må bra?
Jylland. Bra människor. November.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha. Regina Spektor tror jag.
33. Vem saknade du?
Jag saknar folk hela tiden, så det är inte ens lönt att lista upp dem. Alla.  
34. De bästa nya människorna du träffade?
Öhm, kan bara komma på att jag har träffat Marcus, och han är bra^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback