She's lost control

"Jag hatar dig"
tänkte jag skriva och göra ett massutskick till hela min kontaktlista.
Någon måste ju förtjäna det.
Någon måste vara beredd att ta på sig skulden för min skull.

Sådant här tänker jag bara för att jag
1 Precis har sett Requiem for a dream
2 Lyssnar på Joy division

Jag har lagt ner fyra saker i min rymdkapsel som ska representera mig, det är en sorlig hög av materiella ting.
Jag har verkligen inga utmärkande personlighetsdrag. Jag pratar inte om originalitet, jag pratar om att faktiskt vara en enskild individ, men jag tror inte att jag är det.

Kommentarer
Postat av: monomi

Jag måste bara säga att jag glömde Joy Divison på toaletten.
igår grävde Mollykylen upp en dinosaurie på bakgården och toppade den med smält choklad.
Jag önskar att alla killar gick omkring i afghanpäls.
We can be heroes/just for one day

2008-02-01 @ 11:12:51
Postat av: Andiee

jag tycker du har utmärkande personlighetsdrag, jag känner ingen annan som är så besatt av färger som gul och orange, gillar spiderman så mycket som du, och som läser "om en pojke" oroande mycket. :p

det kommer alltid finnas folk som är lik en själv, men man får göra det till sin egen grej, och när jag såg en spidermantandborste så tänkte jag på dig och inte på att min lilla kusin kanske skulle gilla den. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback