Jag älskar listor

Brukar du;
röka: Nej
Gnälla: Ja. Men jag är inte värst iaf..
skrika: Nej
sova: Ja.
ha ångest: Ja
skada dig själv med flit: Nej
vilja dö: Näe
ta droger: Nope
klä dig i svart: Ja. Ibland.
gå i kyrkan: Jag tycker om att vara i kyrkor
gå i skolan: Ja
Ljuga: Det händer.
hata folk: Nej

Vem;
saknar du: Jag saknar alltid alla.
Kramade du sist: Emma.
Pratade du med sist: Micke, tror jag
skrek du åt sist: Jag skriker mycket sällan. Om inte Mio räknas.
Sårade du sist: Förhoppnignsvis så har det inte hänt så många gånger
sårade dig sist: Alltså, ingen, tror jag
Vill du bli galet full med: Det vill jag inte alls.
ringde du senast: Jag ringde Helen, men hon svarade inte
Vackraste på jorden: Jag kunde inte komma på något att skriva här

Har du;
för många vänner: Tss
Färgat håret: Ja! I förrgår! Och några gånger innan dess..
Brutit något i kroppen: Nej, det har jag inte
Sagt att jag älskar dig till någon i dag: Nope
varit kär: Typ..nej.
rymt hemifrån: Haha, ja

Tror du;
att du kommer bli något: Självklart. Jag är helt säker
På gud: Nej
På tomten: Nej
På troll: Nej
På ett liv efter detta: Nej

Hur;

svarar du i hemtelefonen: Oftast låter jag bli. Om jag måste, röjer jag sällan min identitet
svarar du i mobiltelefonen: Typ "Hallå?"
Fördriver du tiden: Sådant har jag inget problem med
ofta bäddar du sängen: Typ aldrig.
ofta städar du rummet: Inte alls ofta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback