Before I fall to pieces.

Det känns tomt nu när projektperioden är över.
Jonas sa att konstnärer ofta känner tomhet efter att de har avslutat något stort verk.
Han sa att jag ska lära mig hantera känslan, men det här är första gången jag har slutfört ett stort konstverk.
Jag fick Jonas' äppelkaka idag. Jag tycker om det system vi har utvecklat inom gruppen att utnyttja varandra.
Jag läste ut min bok igår. Jag behöver nästa i serien. Jag behöver åka till biblioteket imorgon.
Imorgon går vi halvdag, sedan är det lov och jag drar till London, jag borde fråga Andiie om bra skivbutiker där jag kan hitta UK editions. Och David Bowie tröjor. Fast Julia ska ju göra en åt mig. Jag tror jag ska gå igenom en skönhetsoperation som ska få mig att se ut precis som Bowie på framsidan av Aladdin sane.

Detta är en sorgens tid. Alla dör. Visserligen inga jag känner,
bara Kjell Swanberg, som brukar svamla på på DN:s Namn och nytt-sidor, jag älskar att läsa hans svamel. Han var inte ens gammal. Han bara dog ändå.
Och Anthony Minghella, regissören bakom exempelvis Den engelska patienten och Åter till Cold mountain. Han var ännu yngre. Stroke. Pang bom.
Folk borde inte behöva dö. Det är skrämmande att tänka på alla de som jag (logiskt sett) kommer att överleva.
Jag försöker att inte tänka på det och laddar hem ny musik istället. Hur mycket som helst som jag inte kommer orka lyssna igenom.

Jag önskar att jag hade sjukt mycket pengar.

Nu tänker jag gå och göra en kanalsökning och sedan drunkna i amerikanska tv-shower.


Kommentarer
Postat av: monomi

hej hej hej hej
jag kan inte andas genom näsan
jag hatar att inte kunna andas normalt
och nu kan jag inte ens skylla på att det bara är psykiskt..
kan snor vara psykiskt?

2008-03-20 @ 08:42:19
Postat av: Andiee

måste erkänna att jag inte har någon koll på london just nu. camden market ska ju vara hippt, där borde det finnas någon unik skivaffär, vet inte om jag har varit där dock. kolla nätet. :p
sen finns det ju stora skivaffärer som exempelvis HMW, den är som en mycket bättre version av megastore enligt mig. xD
det kanske är en hmv, eller något annat, men om man står framför den stora topshop på oxford street och går låångt åt höger, så finns det en stor skivkedja. (dålig förklaring kanske). :p

ja vet! visst är det sogligt att swanberg är död! :o R.I.P

Postat av: Marcus

Jag vet någon liten mysig skivbutik i london, ungefär som den i göteborg (som jag inte heller kan beskriva vägen till)
men den ligger i alla fall 1-2 kilometer åt vänster från topshop på oxford street som Andiee skriver :)

2008-03-22 @ 02:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback