She like the weather

Jag har lagt ner kampen med min mp3-spelare, så den har fått stanna hemma.
Det känns lite jobbigt just idag, för jag skulle behöva något melankoliskt.
Typ Counting crows.
Men om man inte kan ersätta sina egna tankar med någon annans, får man väl helt enkelt stanna kvar och slåss.
Saija säger att det finns tre sätt att välja mellan
1. Fly
2. Fight
3. Spela död.
Det sista alternativet känns lättast just idag.
Det är måndag, jag hatar måndagar, men det har varit en bättre måndag än det brukar vara. Detta är dock extremt marginellt.
Vi ska filma idag, vi fyra som är kvar i gruppen, jag känner mig på otopp, jag vet att det kommer bli bråk och mitt huvud står inte riktigt ut med det idag. Står inte ut med särskilt mycket.
Jag saknar saker att se fram emot.
Jag menar, visst, jag ska på bio imorgon. Jag åker till London om tolv dagar. Det duger inte.
Jag tror att jag måste ta tag i mig själv om det här ska bli det bästa året någonsin. Läsa fler böcker, typ.
Jag måste ge en eloge till dagens väder.
Kritvit himmel, duggregn, gråtonad stämning. This is how I like it.

Kommentarer
Postat av: Andiee

åååh london


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback