Ziehen - Drücken

Jag tänker skriva ett kort inlägg i listform för att sammanfatta lite av dagens tankar.

Jag har kommit på två saker som inte passar in i min image:
1. Långsamma rulltrappor
2. Claes Ohlsson

Jag har haft en radiohit på hjärnan hela dagen
1. Alicia Keys - No one

Dagens mest patetiska:
1. Svenska folkets uppror mot att Björn Gustafsson inte ska vara med i pauserna på Andra chansen
2. Hon som skrev en insändare till DN och förklarade att hon kände sig KRÄNKT när hon blev niad

Jag har fått en present
1. En röd ros av en blomsterförsäljare på Hötorget

Kommentarer
Postat av: monomi

Jag vill bara att du ska läsa insändaren som var med i Dn idag om du inte redan har gjort det. Där en Man förklarar att han tycker att det är så viktigt med jämställdhet att han till sist kommer fram till att han bara går till manliga doktorer och läkare för han tror att alla kvinnor är inkvoterade... det är väldigt spännande att läsa om hur han till sist kommer fram till detta, låt dig imponeras av manlig galenskap när den är som bäst.

2008-03-09 @ 18:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback