Hallå..?

Hallå..?

Jag behöver brutalt sorgsen musik,
mina grabbar och
Lilla hunden.
Jag behöver alla stora tröjor från min pappas garderob.

Jag behöver sociala sammahang
för att glömma bort mig själv och inte tänka på hur jag känner,
och i ett sådant här stadium har jag inte varit sedan..kanske ett halvår tillbaka,
eller mer,
jag och Tid har dålig ordning på varandra,
så jag förstår inte varför det har börjat komma tillbaka.
Om någon säger att det har med årstiden att göra blir jag arg.

Jag har kommit på de två bästa sakerna man kan göra:
1. Titta på gamla kort sedan ens pappa var liten
2. Gå igenom sin pappas garderob

Förresten är mission completed, för idag har jag fått en massa saker av min farmor
som en kjol, ett par knästrumpor och ett par strumpbyxor
och hon ska leta reda på Heidis stickade tröja,
och om du någonsin får en krånglig fråga, svara Hängbro!

Jag behöver att någon ringer till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback