Män

Jag ska skriva om Valerie.
Det betyder att jag googlar Valerie.
Det betyder att jag snubblar över väldigt många väldigt idiotiska personer med tillika idiotiska åsikter.
Idioti låter för snällt, för gulligt. Jag menar folk med åsikter som får mig att vilja kräkas, gråta, alternativt ge upp det här jordelivet.
Jag vet inte varför jag tar det så hårt. Det är bara svårt att se något hopp för en värld som är full av idioter. Jag vill vara Annika eller Valerie, jag vill ta mitt gevär och bege mig till deras boplats. Jag vill utrota dem. Jag menar det.
Majoriteten är män.
Män som känner sig hotade av feminismen.
Män som tycker att reglerna gäller för alla andra - men inte dem själva.
Män som bygger upp min mansbild, min människobild.
Män som får mig att bli hatisk och våldsam.
Jag hatar manligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback